środa, 26 marca 2014

Liebster Awards

Dziękuję za nominacje od http://little-storyxx.blogspot.com :).


Pytania:

1. Jak masz/macie na imię?
Oktawia. Zdecydowanie nienawidzę tego imienia.

2. Która klasa?

1 gimnazjum.


3. Od ilu lat zajmujesz/zajmujecie się pisaniem/blogowaniem?


Od ponad roku.


4. Twoim/waszym zdaniem jakie są 2 najwartościowsze cechy u człowieka?


Szczerość, odwaga.


5. Największy lęk?


Przed utratą bliskich mi osób.


6. Książki czy filmy?


Filmy.

7. Twoje/wasze hobby?


Pisanie tego bloga.


8. Jeśli napisaliby twoją biografię, to byłaby ona nudna, czy ciekawa? Dlaczego?


Być może ciekawa, jednak chyba nie mnie to oceniać. Wplątałam się w życiu już w tyle sytuacji, że raczej do monotonnych opowiadań by nie należała.


9. Najgłupsza rzecz, jaką zrobiłaś/zrobiłyście w swoim życiu?


Odeszłam od ważnych dla mnie osób. 


10. Do jakich fandomów należysz/należycie?


5sosfam, directioner, lovatic, vampette oraz mixser.


11. Największy wzorzec do naśladowania dla ciebie/was?


One Direction, zdecydowanie. 


Nie mam raczej czasu na czytanie blogów, więc niestety nikogo nie będę nominować, za co z góry przepraszam. 


Informacja: Rozdział jest w trakcie pisania i ma się dobrze tak myślę! haha :).
Pojawi się prawdopodobnie w sobotę bądź w niedziele.
Jeżeli macie pomysły na dalsze losy bohaterów, to piszcie w komentarzach, na pewno wezmę do serca wasze wskazówki i kto wie może właśnie czytając dalej mojego bloga, będziesz widzieć że to z twojego pomysłu skorzystałam?

+ Jeżeli piszecie blogi również możecie je zamieścić w komentarzach, obiecuję, że na każdego z nich wejdę. :)
To tyle, do zobaczenia czy coś. :)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za opinie! :)